5 mars 2007

Beijing: skönhetsbehandling

Manikyr, pedikyr o fotmassage gör gott för själen ;-) Kändes som jag flög omkring på små moln efter den behandlingen...

Det är samma sak här som med taxichaufören, dom pratar för fullt med mig fastän jag inte fattar ett ord. Så jag måste väl bara försöka lära mig lite. Men jag lyckades iaf förstå att dom tydligen inte får äta på jobbet, men så fort chefen gick därifrån plockade alla fram små kex o godis ur fickorna o åt ;-) Tack för tecken- o kroppsspråk!!

2 kommentarer:

Helen sa...

OMG LOL!!!!!!! I hope you shaved your legs beforehand ;-p

Can you bring those two back with you next week? It's just the kind of thing we need at our desks at work, don't you think? Oh, what am I talking about, when you move to China you can get that 24/7. I'm convinced, Christel and I need to relocate too ;-)))))

Johanna sa...

Ha ha, men tanke på hur små dom är så kanske jag kan klämma ner dom i resväskan... Lite tokigt att jag shoppade så mycket i Tokyo bara ;-)