1 mars 2010

Boktips

Som sig bör (iaf när jag semestrar) så läses det en hel del böcker, så även denna gången. 4 böcker lyckades jag plöja igenom denna gången o alla var riktigt bra - så jag kan varmt rekommendera alla i nedanstående ordning:

1) Denna var helt klart den bästa!! En fantastiskt underhållande o söt, plus en hel del tankvärt oxå. En riktigt glad-i-magen-bok!!




2) En väldigt bra historia om kärlek, förlust o saknad. Den är fängslande o finurligt skriven o man både gråter o skrattar en del - iaf jag ;-)



3) Rörande o rolig, men samtidigt oxå en rätt tragisk historia. Innehåller en del traktorkuriosa för den som är intresserad av traktorer :-)




4) Det är en rolig o fängslande historia, men samtidigt verklig o tragisk (innehåller en hel del historia kring utveckligen på Dominikanska republiken, som iaf för mig inte var helt känt). Boken innehåller en hel del spanska som inte är översatt (iaf i den engelska versionen) så kan man inte spanska får köra lite på "känn" :-)

Inga kommentarer: